Gratis verzending boven Euro 100 en gratis retourneren. Levertijd 2-3 dagen.

Handelsvoorwaarden

Vracht.

Gratis verzending vanaf 100 euro. Anders zijn de verzendkosten 10,95 Euro

Verzending naar bedrijven en particulieren kr. 49

Gratis retourzending.

Herroepingsrecht
Er is een 30 dagen volledig retourbeleid op goederen gekocht in onze webshop.
De termijn begint te lopen vanaf de dag dat u de bestelling ontvangt.

Betaling
ES16 accepteert betaling met Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard en JCB. Pay Pal, Google pay, Shop Pay, Apple Pay en American EXpress. De betaling wordt pas van uw rekening afgeschreven bij verzending van het artikel.

Alle bedragen zijn inclusief BTW.

ES16 maakt gebruik van een goedgekeurde betalingsserver die al uw kaartgegevens versleutelt met SSL (Secure Socket Layer) protocol. Dit betekent dat uw informatie niet kan worden gelezen.

Levering
ES16 levert op alle werkdagen, bij bestellingen geplaatst voor 12.00 uur

Klachten

Er is een garantie van 2 jaar volgens de koopwet. Onze garantie is van toepassing op materiaal- en/of fabricagefouten.

De klacht is niet van toepassing op gebreken of schade die het gevolg zijn van een verkeerde bediening van het product/de dienst.

ES16 zal de kosten van terugzending tot een redelijk niveau dekken.

Voor retourzendingen
Gelieve contact op te nemen en klachten te sturen naar:

ES16
Emiliedalen 163
8270 Højbjerg

Pakketten die onder rembours worden verzonden, worden niet aanvaard.

Terugbetalingen
Indien een terugbetaling werd overeengekomen, gelieve uw ordernummer mee te sturen zodat wij het overeengekomen bedrag kunnen overmaken.

De retourkosten worden betaald door ES16

Annulering dient binnen 45 na aankoop aan ons te worden gemeld en vanaf de annulering dient u de zending binnen 45 dagen te retourneren.

De kennisgeving moet gebeuren via e-mail op kontakt.es16@gmail.com. In de kennisgeving moet u ons duidelijk te kennen geven dat u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht. U kunt er ook voor kiezen ons standaardformulier voor herroeping te gebruiken en met terugzending te verzenden. U kunt het hier vinden:

https://www.gls-returns.com/#/m/es16

Toestand van de goederen bij terugzending
U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering van de goederen die is veroorzaakt door een behandeling die verder ging dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Met andere woorden - u kunt het artikel op dezelfde manier uitproberen als wanneer u het in een fysieke winkel zou uitproberen.

Als het artikel meer wordt uitgeprobeerd dan hierboven is beschreven, beschouwen wij het als gebruikt, wat betekent dat u bij annulering van uw aankoop slechts een deel of niets van de aankoopprijs terugkrijgt, afhankelijk van de handelswaarde van het artikel.

Om een volledige terugbetaling te krijgen, moet u dus hetzelfde doen als in een fysieke winkel. U mag het product uitproberen, maar niet daadwerkelijk gebruiken.

Klachten - overzicht en links:
Als u een klacht heeft over een in onze webwinkel gekocht product, kunt u een klacht sturen naar:

Centrum voor de oplossing van klachten
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

U kunt een klacht indienen bij het Centrum voor Klachtenbehandeling via het Klachtenportaal van de Tweede Kamer: https://kpo.naevneneshus.dk/

Als u als consument in een ander EU-land woont, kunt u uw klacht registreren op het online klachtenplatform van de EU-Commissie.

Het platform is hier te vinden: http://ec.europa.eu/odr
Als u hier een klacht indient, gelieve ons e-mailadres te vermelden: info@domæne.dk

Nederlands
Nederlands